PERLINDUNGAN ADALAH KEPERLUAN MASA KINI...DAPATKAN UNTUK ANDA SEKARANG ...

Tuesday, December 8, 2015

ORANG ASING ATAU KAWAN LEBIH BAIK?

ORANG ASING  ATAU KAWAN LEBIH BAIK?

Tiada yang betul, tiada yang salah. Adakalanya ia bergantung kepada seseorang atas ketentuan Nya.

Alhamdulillah, dalam bisnes takaful ini, PU'Atiq diberi kepercayaan oleh keluarga & kawan2, mereka tidak menghindari dengan PU, malah mereka dengan senang hati hadir kepada PU. Syukur, semua ini dengan izin Allah, yang menggerakkan hati2 mereka.

Bagi orang asing, PU'Atiq tidak ada kemahiran yang tinggi untuk mengubah mereka menjadi klien, mungkin style PU tidak suka nak bodek2 orang membuatkan PU tidak selalu dampingi mereka. Namun, PU rasa, insyaAllah boleh atasi masalah ini, cuma perlu usaha lebih sikit.

Kombinasi orang asing & kenalan adalah sangat penting dalam bisnes takaful. Apabila orang asing menjadi klien kita, kita tukar dia menjadi kawan dan akhirnya kita dengan dia lebih mesra.

Bernetworking dengan klien adalah satu cara sangat best. Di belakang klien masih ramai orang2 boleh kita bantu dengan mudah, mereka ada kenalan, mereka ada ahli keluarga, mereka ini semua juga perlukan perlindungan duit, mereka perlukan takaful. Maka, klien kita boleh perkenalkan kita kepada mereka itu semua.

Apa yang penting, kita jujur dalam berniaga. Usah ada niat bak tipu orang, insyaAllah akan berjaya. Doalah sentiasa buat klien dan prospek kita agar mereka sentiasa sihat, boleh bekerja/berniaga mencari nafkah bagi menyara keluarga dan membayar takafulnya :)

Ikhlas
PU'Atiq
Mentor Takaful #1 Anda
www.urusduit.com
www.fb.com/atiqaziz
0129093444

PU Atiq Aziz Takaful II

No comments:

Post a Comment