PERLINDUNGAN ADALAH KEPERLUAN MASA KINI...DAPATKAN UNTUK ANDA SEKARANG ...

Monday, August 26, 2013

MANFAAT POLISI KANAK-KANAK

Assalamualaikum.

Tahniah kepada anda kerana ingin mengetahui pelan yang hendak diberikan kepada anak-anak tersayang anda.

Di PruBSN Takaful kami menyediakan pelan komprehensif 3 dalam 1 di bawah pelan Smartlink (sejak usia 15 hari hingga 18 tahun) dan Smartlink Enhanchement (Sejak dalam kandungan berusia 20 minggu).



Dalam keperluan kita menyediakan kad perubatan & dana pendidikan untuk anak-anak kita, kita perlu mengetahui manfaat yang bakal diperolehi serta jumlah sumbangan yang perlu dilakukan.

Saya akan membantu anda memilih pelan yang bersesuaian dengan keperluan serta bajet anda. Pakej yang saya tawarkan ini adalah mengikut pandangan saya yang telah lama dalam bidang ini serta merupakan pakej mampu milik bagi setiap orang.



Saya bahagikan kepada 2 jenis pakej iaitu Pakej Advance dan Pakej Basic dimana setiap pakej ada 3 pilihan iaitu Pakej Advance 1, Pakej Advance 2 & Pakej Advance 3 serta Pakej Basic 1, Pakej Basic 2 dan Pakej Basic 3.

Setiap pakej meliputi 3 aspek penting iaitu Perlindungan, Kad Perubatan dan Simpanan (Pendidikan) Cuma membezakannya adalah jumlah manfaat serta bayaran sumbangan bulanan.


Pakej Advance





Pakej Basic




Harga adalah tidak tetap ia bergantung kepada usia anak, usia ibu bapa, jenis pekerjaan ibu bapa serta status merokok ibu bapa.

Sekadar rujukan anda harga bagi
Pakej Advance 1-3 ( RM130-RM180)
Pakej Basic 1-3 ( RM80-RM120)

Untuk mengetahui harga sumbangan yang tepat anda boleh mengisi info anda di http://tiny.cc/6blm1w atau hubungi saya di talian 0129093444 ( panggilan, sms, whatsapp ) atau atiqaziz84@gmail.com atau https://www.facebook.com/messages/atiqaziz .



Saya akan bantu anda mengenalpasti pakej yang bersesuaian dengan anda mengikut keperluan dan bajet anda. Saya akan consult anda secara terperinci.

Sekian, terima kasih.

1 comment: